Inschakelen incassobureau
Inschakelen incassobureau
Het inschakelen incassobureau was noodzakelijk geworden toen er geen gehoor meer werd gegeven aan de andere kant. Ik vond dit zeer vervelend, ik had nog niet eerder last gehad van wanbetalers en ergens ging ik er van uit dat dit ook niet ging gebeuren. Omdat je goed contact met je klanten hebt voelt het wel als een klap, je denkt een band met elkaar op te bouwen, maar uiteindelijk hoor je niks meer en wordt er ook niet betaald. Een schade in mijn vertrouwen heeft het wel opgeleverd en dat vind ik ontzettend jammer. Enfin, inschakelen incassobureau was het eerste wat ik moest doen, ik wilde namelijk ook niet teveel emotionele belasting hebben, het bleef immers wel gewoon zakelijk. Een goede stap, inschakelen incassobureau, want na een tijdje is er toch een betaling op gang gekomen en heb ik via een andere weg toch het geld gekregen waar ik recht op heb. De desbetreffende klant heb ik nooit meer gezien of gesproken, wat ik nog steeds wel jammer vind. Maar ik heb wel geleerd dat zulke dingen nou eenmaal kunnen gebeuren en ik alleen maar er van kan leren. Tenslotte heb ik nu dus ook een goede incassobureau waar ik in de toekomst heen kan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. Misschien was ik ook wat naïef, maar dit vind ik niet heel erg. Het is denk ik goed om wel altijd met een open vizier naar de wereld te kijken.